2014. július 22., kedd

Helyzetjelentés

Sziasztok! :) 

Megint régóta nem hallattam magamról, de ez nem jelenti azt, hogy nem foglalkoztam semmit a bloggal. Igazság szerint nagyon sokat gondolkodtam, hogy mi legyen vele. Eddig mindig hiába tűztem ki bármit is célul magam elé, sehogy nem sikerült tartanom, szóval rájöttem, hogy ez nem fog működni. Így még mindig itt van a kérdés; most akkor mi legyen!? Bezárjak? Szünet? Fogok még egyáltalán valaha több időt szakítani az írásra? Sajnos nem tudom, de végül arra jutottam, hogy semmiképp nem fogom törölni az oldalt, ahhoz túl sokat dolgoztam már vele. 
A YCML-t mindenképpen szeretném befejezni, ennyit tudok, valamit mostanában szöget ütött a fejembe egy másik ötlet, nem tudom hogy ezzel mit fogok tudni kezdeni. 
Összegzésképpen akkor: arra jutottam, hogy biztos nem hagyom abba az írást, mert bizonyos időközönként mindig eszembe jut, hogy hiányzik. Lehet hogy lesznek rövidebb írások, novellák, vagy ilyesmi. Ha nincs rendszeres friss, azzal csak az a probléma, hogy akit mégis érdekelnek az írásaim, annak örökké az oldalt kell kukkolnia, hogy van-e már valami. Most éppen ezen gondolkodom, hogy hogyan lehetne ezt valahogy egyszerűsíteni. Talán lehetne csinálni egy facebook oldalt/csoportot, ahová kiírnám, ha van valami újdonság, azt úgyis mindenki nézi napi rendszerességgel szerintem.
Na, hát egyelőre ez az ötlet, nem tudom hogy Nektek van-e jobb (vagy van-e még itt egyáltalán valaki, azok után, hogy így elhanyagoltam a blogot, és az olvasóimat :c ) vagy hogy egyáltalán van-e igény erre, mert ha igen, akkor csinálok valami ilyesmit :) 

u.i.: mindenkinek további kellemes nyarat, pihenjetek, de közben azért vigyázzatok Magatokra! 
puszi :) ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése