2015. május 6., szerda

Ismét jelentkezem!

Sziasztok! :)

Tudom, ezer meg ezer éve nem hallattam magamról, néha még eszembe jutott az oldal, de nem igazán volt időm és/vagy lehetőségem foglalkozni vele (vizsgák, aztán tönkre ment a laptopom, stb...). Ennyi kihagyás után ki tudja hogy egyáltalán érdekel-e még valakit?!
De kaptam nemrégiben egy levelet facebook-on (innen is köszönöm, rém jól esett, hogy valaki hiányolja az írásaimat!!), érdeklődtek hogy lesznek-e még valaha posztok, új részek? Én is elgondolkodtam, és rá kellett jönnöm, hiányzik a dolog! Plusz ha akár még egy valakit is érdekel, már megéri.
Szóval ami egyelőre biztos: a YCML befejezése fel fog kerülni! :)
Többet nem ígérek, egyelőre... de ki tudja, talán újra beindul a kreatív folyamat, új történetek, új szereplők...? ;)

Ígérem, nem tűnök el megint ilyen hosszú időre! puszi ♥

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem rég elkezdtem olvasni a blogot és nagyon imádom! Reméltem, hogy újra visszatérsz és olvashatok tovább tőled. Nagyon örülök neki hogy újra visszatértél!
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is, köszönöm! Örülök, hogy írtál, nagyon jól esik.
      Ha minden jól megy, legkésőbb a jövő hét elején jelentkezem új résszel! ;)
      puszi

      Törlés